www.flickr.com

dinsdag 1 november 2011

Eindelijk...het Van Katoen peuterkleedje!


Als naaien een computerspelletje was, dan heb ik vandaag niveau 2 bereikt!  En misschien zou ik zelfs recht hebben op een bonusronde, want ik durf zelfs te spreken van een persoonlijke highscore.
 

Eindelijk een creatie zonder loszittende draadjes of gefoefel aan de naden; als ik het niet zelf gemaakt had, zou ik zelfs geloven dat het rechtstreeks uit de winkelrekken kwam.  Een kleine uitschuiver bij het biaislint en knoopsgaten die wel wat mooier konden (dat ligt aan de naaimachine!) niet meegeteld, hoef ik vanaf nu niet meer onder te doen voor de stiksters van de H&M-fabriek.  Meer nog, het mijne zal zelfs langer meegaan en niet uitrafelen, aha!


Genoeg gestoefd.  Alle eer natuurlijk aan de ontwerpster van dit patroon en de fantastische handleiding, zonder was het zeker niet gelukt!


Patroon: Van Katoen voor Annick for Kenya
Vliegjes-stof: Moda, Julija's shop
Bloemen-stof: Michael Miller, Julija's shop
Gele voering: coupon, Pauli
Rode knopen: Atchoum
Groene knopen: Veritas





En nu hopen dat dit kerstkadootje in de smaak zal vallen, en dat het juffertje tegen de lente flink gegroeid zal zijn!
Pin It

1 opmerking:

  1. Super super mooi! Goed gedaan hoor! Ik doe het je nog niet na...... (helaas ;))

    BeantwoordenVerwijderen